L’alcaldessa i els regidors que composen l'equip de govern del consistori abrerenc (integrat per PSC, CiU i ICV) han renunciat a la paga extra de Nadal d'aquest any. Aquesta decisió s’ha pres en solidaritat amb els funcionaris i treballadors municipals que es quedaran sense paga extra de desembre arran de les retallades pressupostàries anunciades aquest estiu pel govern estatal.
Aquesta mesura, presa de manera voluntària a meitat de novembre arran de la impossibilitat de trobar mecanismes legals per poder pagar la paga extra de Nadal als treballadors municipals, serà portada a discussió plenària per tal de fer-la extensiva a la totalitat de regidors i regidores amb representació municipal.