aAbrera.com

Regalos Originales   
Pàgina principal >> Política >> L’equip de govern d’Abrera renuncia a la paga extra de Nadal en solidaritat ...
Noticia

L’equip de govern d’Abrera renuncia a la paga extra de Nadal en solidaritat amb els treballadors municipals

aAbrera.com
26/11/2012

Comparteix

L’alcaldessa i els regidors que composen l'equip de govern del consistori abrerenc (integrat per PSC, CiU i ICV) han renunciat a la paga extra de Nadal d'aquest any. Aquesta decisió s’ha pres en solidaritat amb els funcionaris i treballadors municipals que es quedaran sense paga extra de desembre arran de les retallades pressupostàries anunciades aquest estiu pel govern estatal.

Aquesta mesura, presa de manera voluntària a meitat de novembre arran de la impossibilitat de trobar mecanismes legals per poder pagar la paga extra de Nadal als treballadors municipals, serà portada a discussió plenària per tal de fer-la extensiva a la totalitat de regidors i regidores amb representació municipal.
 

Encara no hi ha comentaris ... i si hi dius la teva?

     

El teu comentari ...

La IP del teu ordinador és: 54.37.205.123  
Nom
Autentifica't amb facebook i el comentari es publicarà automàticament
Comentari
(màxim 500 caràcters!)
 
Quins caràcters hi veus?
 
>> Publicar comentari >>         
 

Juny2026

DlDmDcDjDvDsDg
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29300102030405




acpg





  Un producte de:

www.aAbrera.com