aAbrera.com

Regalos Originales   
Pàgina principal >> Política >> EU-IU PROPOSA AL PLE DE L'AJUNTAMENT QUE ELS REGIDORS I REGIDORES RENUNCIÏN A...
Noticia

EU-IU PROPOSA AL PLE DE L'AJUNTAMENT QUE ELS REGIDORS I REGIDORES RENUNCIÏN A LA PAGA EXTRA DE DESEMBRE

aAbrera.com
27/11/2012

Comparteix

El Grup Municipal d'EU-IU a l'Ajuntament d'Abrera ha presentat una moció per a ser discutida en el Ple d'aquest divendres dia 30 de novembre per a que els regidors i regidores de l'Ajuntament d'Abrera renunciïn a la paga extra de desembre, en solidaritat amb els treballadors i treballadores públics que han vist retallada aquesta paga per una decisió del govern central.

La moció també planteja la necessitat de trobar vies, en diàleg amb el comitè d'empresa, per minimitzar l’impacte, sobre la capacitat adquisitiva dels treballadors i treballadores, de les mesures dictades pel govern del PP. Així mateix, també se sol•licita que es doni suport des de l'Ajuntament a totes les iniciatives legislatives i populars que es manifestin contra el contingut del Reial Decret Llei 20/2012, de mesures per a garantir l'estabilitat pressupostària i competitivitat, de 13 de juliol, que s'entén com un nou atac contra el sector públic.
 

IU-EU Abrera

Encara no hi ha comentaris ... i si hi dius la teva?

     

El teu comentari ...

La IP del teu ordinador és: 54.37.205.123  
Nom
Autentifica't amb facebook i el comentari es publicarà automàticament
Comentari
(màxim 500 caràcters!)
 
Quins caràcters hi veus?
 
>> Publicar comentari >>         
 

Juny2026

DlDmDcDjDvDsDg
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29300102030405

Activitats recomanades:





acpg





  Un producte de:

www.aAbrera.com