Seat ha recuperat ja aquest dilluns la normalitat en el ritme de producció de les plantes de Martorell i la Zona Franca després de reprendre de forma progressiva des del torn de tarda de divendres passat la producció de vehicles, segons han informat fonts de la Direcció. Al llarg de la setmana passada i com a conseqüència de la vaga de transportistes, la factoria va haver d'aturar parcialment l'activitat de les plantes, fet que va causar la pèrdua de gairebé 6.000 vehicles, que es van deixar de produir durant aquests dies.
Font: acn.cat