Envia'ns la teva adreça de correu electrònic si vols rebre setmanalment els titulars més destacats!
DES DE L'ASSOCIACIÓ DE DONES, US VOLEM DESITJAR QUE PASSEU UNES BONES FESTES I US DONEM LES GRÀCIES PER HAVER ESTAT AMB NOSALTRES AQUEST ANY TAN DIFICIL PER A TOTHOM.
BON NADAL I MILLOR ANY 2012!!
ENS VEIEM L'ANY QUE BÉ!!
Encara no hi ha comentaris ... i si hi dius la teva?
El teu comentari ...